blue-waters.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar wegeweest zijn!

Wezien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

van Frank en Marianne, Ellen en Ivo

Joost

Alweer een super reis van de Antillen naar weet ik veel waar naar toe ?? Hoe dan ook, veel plezier, wees voorxichtig en ik hoor graag, goeie reis, allerbeste/Joost M

Winette

He lieve mensen,

Heel veel plezier, wij zijn best wel een beetje jaloers, maar geniet ervan en kan niet wachten om te horen wat jullie eerste ervaringen daar zijn. Maar dat het een ervaring gaat worden staat vast!!
Tot gauw, Arie en Winette

LongJohnSilver

Hey Zeilgenieters,
Als jullie daar optimaal genieten zullen wij hier vast jullie volgende reisje in oktober voorbereiden.. Dat regel je goed.. Goede reis, behouden vaart en zorg dat je ons tot in de details op de hoogte houdt, misschien kunnen we dan dat toch wel wat jaloerse gevoel onderdrukken..
LJS

Sven

Hi Sailors,

Nice to see that you are on route. Take care and stay alive, safety first!

Sven

Dineke

Beste Ivo&Ellen, Frank en Marianne,

Ik wens jullie heel veel plezier! Geniet er van en doe voorzichtig! Leuk dat we op de hoogte worden gehouden!

Groetjes Dineke

Ger

Houd hem op koers en veel plezier

groetjes Ger

Ivo en Ellen

Koffers staan gepakt, we voelen nu toch een lichte nerveusiteit opkomen. Alleen rust kan ons redden!!!!!

Mies

Beste Marianne,Frank,Ellen en Ivo, de laatste 2 ken ik niet maar het is voor jullie alle vier bedoeld want uiteindelijk zijn jullie voor de komende tijd op elkaar aangewezen. Nu op weg naar de blauwe lucht en zee en een heerlijke temperatuur. Een hele goede reis toegewenst. En jullie weten;"wie verre reizen maakt........Hartelijke groet, Mies

Ellen

Wel afzien in de lounge in Paris CDG nog een half uurtje dan start de volgende vlucht naar St. Maarten

Maaike (van Frank)

Hallo Frank, Marianne, Ivo en Ellen,

Heel veel plezier met het zeilen, zonnen, eten en drinken! Ja, ik lees ook graag met jullie mee! Heb meteen mijn mailadres toegevoegd. En zoals een goede SAP consultant hoort te zeggen: Enjoy! ;-)

Henk-Jan

Hallo luitjes,
Leuk hoor dit, jullie een beetje volgen
krijg er gewoon een beetje vakantie kriebels van!
Hoop dat jullie een goede vlucht hadden.
doei HJ.