blue-waters.reismee.nl

Leusden Elspeet

Na een lange reis zijn we weer thuis.Alles is heel goed gegaan en alle bagage is goed aangekomen.

Het is een heel bijzonder avontuur geweest wat we hebben gedaan. Het was spannend want we wisten geen van allen hoe het er allemaal aan toe zou gaan, hoe zagen de baaien eruit en hoe gaat het gebruik van mooring boeien enzovoort. We hebben prachtig gezeild, elke dag was anders en de ene baai was nog mooier dan de andere. De mooiste plek vonden we eigenlijk Diamand Head op Jost van Dyke. Op mij (Frank) heeft Anegada de mooiste indruk achtergelaten.

We willen iedereen hartelijk danken voor het meeleven en voor de leuke reacties die we ontvingen op de site. We hopen dat jullie ook allemaal een beetje meegenoten hebben al was het van een grote afstand.

Dit is het einde van onze reis en van dit logboek.

Veel groeten van

Ellen en Ivo, Frank en Marianne

LJS

ik heb er inderdaad van genoten en hoop alle overige foto's en uiteraard de bijbehorende enthousiaste verhalen nog een keertje uitgebreid gepresenteerd te kunnen krijgen.... Onder het genot van bijvoorbeeld zo'n geweldige caraibische cocktail die steeds op de tafels stonden...

Carola Bennik

Hoi Frank,

Ook vanaf kantoor heb ik inderdaad van een afstand genoten van de mooie foto's en de leuke verhalen. Goed dat jullie ook weer veilig (en met bagage) thuis zijn.

marlies en norbert

Welkom thuis!! effe wennen....??? we zijn benieuwd naar nog meer verhalen en foto's .
liefs.

mies

dank voor jullie reisverslag! Wel even wennen vandaag in de regen maar zoals het spreekwoord zegt:"na regen............ en inderdaad as weekend wordt het 20 graden dan kunnen jullie een beetje aclamatiseren! Groet, Mies

Maaike & Frank

Lekker genoten zo te zien :) Dat kan ook niet anders als we zo de foto's zien en de verhalen lezen.

Jammer dat het weer om is, maar jullie kennende zit de volgende zeiltocht al weer ergens in jullie hoofd.

Groet, M&F

Erik&Marike

Welkom thuis!
Jullie zullen nog lang na genieten van deze prachtige ervaringen en beelden!
Bedankt voor dit logboek, het was toch domweg een beetje meegenieten. Verheugen ons op jullie weerzien.