blue-waters.reismee.nl

Cooper Island

Het heeft geregend vannacht, maar vanmorgen scheen de zon. Veel wind! Om 9.30 uur voeren we uit nu wel naar Cooperiland. Hoge golven, 2 riffen in het grootzeil en bij 21 knopen wind toch nog snelheden van 6-7 knopen. We hebben het alle vier enorm naar ons zin. Op open zee weinig boten. Om 14.00 uur bij de Manchioneel bay stond enorm veel wind waardoor we besloten een baai verder te ankeren. We liggen prachtig rustig, mooi om te snorkelen , hele scholen vis. Met de Dingy naar de beachclub. Hier is het een grote gezelligheid. We zitten aan de bar dit verhaal te typen, met buiten de palm bomen, de zee en al die boten voor anker en de dinkeys aan de stijger. Wat een leven.

Erik&Marike

Prachtige plaatjes en samen met de verhalen kunnen we hier thuis heerlijk meegenieten! De beelden vermengen zich met onze herinneringen en doen ons gezamenlijk Griekenland avontuur herleven......
Wel mis ik de pure handkracht van Marianne &Ivo in de Dinghy (waar is die stoere vrouw gebleven aan de paddels??)

Arie en Winette

Zo gaaf om dit allemaal te horen... hebben jullie al Mahi-mahi gegeten? de vis die in het water prachtig is en eenmaal op je bord een grijs visje? Gaan jullie naar the Baths?? ook is Trellis Bay bij Beef Island een aanrader, leuk lokale markt... Geniet ervan! Doe voorzichtig... X Arie en Winette

Ad

Nou... ik dacht dat jullie gewoon op vakantie gingen. Maar zo te horen is het best afzien met al dat gezeil, gesnorkel en restaurantbezoek.
Leuk dat we het zo een beetje kunnen volgen.

Groet, Ad

Robin Wolf

Wat een prachtige foto's, erg mooi uitzicht zeg, jullie genieten, maar wil jullie toch wel even bedanken, tis hier ook genieten :) met deze mooie foto's en leuke verhalen

Gini

Het ziet er niet alleen geweldig uit maar ik lees ook dat jullie het geweldig hebben. Super en blijf genieten van alle moois en voortvarend over de caribean zeilen.
liefs

Jan en tamara siersma

Hallo allemaal,
Wij zijn heus niet jaloers te krijgen hoor met die prachtige foto's :). Ziet er schitterend uit! we wensen julle heel veel plezier. Groetjes jan & tamara

maarten

zitten wij hier te stakkeren met onze files en werk. heerlijk, jullie verhalen , geniet er daar maar van. mooie foto's

els

Wat een heerlijk weer en prachtige omgeving. Erg relaxt allemaal. Nog een week super genieten!