blue-waters.reismee.nl

Noman Island

Erg warm vannacht. Redelijk geslapen maar wel vaak wakker. Om 0930 chart briefing. Alles van de eilanden wordt verteld. Hoe je aan moet varen waar de ondieptes zitten en waar goede restaurant zijn en waar je water kan halen, want dat kan lang niet overal. Na een uur college was de briefing aan boord, daarna voor bereiden en weg.

Mooi gezeild naar The Bight, Norman Island. Een mooring gevonden en daar aangelegd. Op naar de Willy T. Een soort piraten schip waar alles mag en kan. Het is ongelofelijk om te zien hoe mensen zich vermaken.

Aan boord gegeten en naar de muziek van de buren geluisterd. Een hele grote catamaran met veel meiden hadden een complete disco aan boord.

The Bight is een grote feest baai.

Frank

Waar zijn die foto's van die meiden....ehhh Catamaran ??

Veel plezier nog,

Groet, Frank

mies

Wat een verhalen en prachtige foto's jullie genieten echt! Ook de boot ziet er heel goed uit alhoewel ik geen verstand heb van zeilen met de daarbij behorende knopen als snelheid! En wat een uitkomst computer aan boord zodat jullie alles kunnen delen met iedereen. groet en behouden vaart!

Maaike (van Frank)

[Quote:] Frank in reactie op reisverhaal: Noman island 22-03-2011 12:42
Waar zijn die foto's van die meiden....ehhh Catamaran ?? Veel plezier nog, Groet, Frank [/Quote]

Ja, hallo, schat!! Zij genieten daar samen van he?! Als wij samen in Maleisie zitten, maar je naar andere dames kijken ... maar natuurlijk niet zonder mij ;-)
Frank, Marianne enzo: woooowww, ik wou dat ik erbij was. Het klinkt allemaal geweldig!! Heel veel plezier, we lezen graag mee :)