blue-waters.reismee.nl

Eerste dagen in Road Town

16-03-2011

Met Ivo en Ellen naar Schiphol gereden en ingechecked in het Citizen M hotel. Goed geslapen en de volgende ochtend om 0400 uur op.

17-03-2011

Om 0445 ingechecked bij de balie en om 0645 vertrokken naar Parijs. Op Charles de Gaule overgestapt op de vlucht naar St. Maarten. Hier hadden we een klein uur, weer door de douane, weer riem af weer rugzak open en toen met een klein 2 motorig propeller vliegtuigje met 20 stoelen naar Beef Island om 1645 geland. Franks koffer was vermist. Voordat je dan alle papieren hebt ingevuld ben je weer een tijdje verder. Uiteindelijk met de taxi naar het Mariner Inn. Het hotel is niet het aller schoonste maar heeft wel een prachtige ligging. Aan de haven mooi zwembad en met allerlei eethuisjes in de buurt. Nog even een pizza gegeten en toen naar bed om 2100 uur locale tijd plus 5 uur tijdsverschil zijn we toch zo'n 22 uur in de weer geweest.

Erik&Marike

Afzien hoor al dat reisgedoe......leven met jullie mee!!
We hebben hier in de omgeving gekeken maar geen koffer aangetroffen. We zullen vandaag even op schiphol de binnenkomende vluchten bekijken. Hou vol...
groetjes

Mies

Een herkenbaar verhaal van koffer kwijt en al het werk dat daar weer uit voort vloeit. Maar het is weer voorbij en het genieten kan bijna beginnen. Hier in Holland hebben we inmiddels één van de eerste mooie voorjaarsdagen! Ik wens jullie ook prachtig weer toe wanneer jullie aan de reis over het water beginnen!
Groet, vanuit een zonnig Leusden, Mies

Wicky

Jullie zitten nu midden in een verrukkelijke tropische wereld, tenminste, dat hopen we, maar hoe is het met je koffer afgelopen Frank? en jou kennende, zaten daar vast allerlei handige attributen in voor op de boot.
Heb je nu een prachtige caraibische zwembroek aangeschaft met palmen en hibiscusbloemen?
Groeten, Frans en Wicky

els

Heel vervelend zo´n koffer, maar die is meestal na twee dagen weer terecht. Ik hoop dat dat zo is.
Het zal nu vast genieten zijn op het water. Wij genieten ook van het mooi voorjaarsweer, maar het is niet zo warm als bij jullie natuurlijk.

Groetjes, els

Pieter

Beste Frank, wat heb je daar nou meer nodig dan een mooie zwembroek en een T shirt? Het verbaast me dat je een koffer bij je had!