blue-waters.reismee.nl

Virgin Gorda

Rustig opgestaan. We liggen hier heel mooi in de baai voor anker met de opkomende zon. Ontbijten in de kuip uitkijkend over de baai, een turtel die zijn kop boven het water uitsteekt. Je ziet ook regelmatig een Pelikaan overkomen. Om 1000 uur vertrokken richting Virgin Gorda. Mooie windkracht 4 met weinig golven gezeild in het sir Francis Drake channel. Prachtige dag met veel zon en blauw water. Spanisch town is ons einddoel, een baai waar veel golfslag is. We liggen voor anker, omdat alle moorings bezet waren. De boot deint enorm, het valt niet me om beneden te zijn. Regelmatig moeten we even naar boven voor de frisse lucht. Met de Dinghy naar de haven om boodschappen te doen en het anker biertje te drinken. Eten aan de wal, door het donker weer terug met de Dinghy

Reacties

Reacties

Dineke

Hallo allemaal! Wat klinkt dit allemaal super zeg! Leuke foto's, leuke verhalen! Leuk dat we meekijken vanuit het ook zo zonnige NL, want ja ja jullie geloven het niet maar hier schijnt de zon ook al een dag of 3! Ivo, werd vanmorgen wakker en toen was de Eekhoorn pinda's van je vogelhuisje aan het eten! Ik wens jullie nog heel veel plezier daar!

Groetjes Dineke

mies

het is wel een afwisselende tocht, het wordt ook een soort ontdekkingsreis met alles wat er kan gebeuren op de tocht. Is de dinghy de "transportboot"?Ik leer alle nieuwe woorden van jullie,bv moorings zijn dat de aanlegplaatsen in een haven. Zo leer ik nog veel bij!
Groet, en op naar het volgende avontuur! Groet, vanuit Leusden, Mies

Frans en Wicky

Ik heb een enorm heimwee-gevoel als ik naar de foto's kijk. Ik hoor het klotsen van het water tegen de romp als je in je bed ligt, hoor het krijsen van de meeuwen en ruik het water. Wat zullen jullie genieten. Was het wennen aan de deining? vooral toen jullie in Virgin Gorda voor anker lagen? En dan 's ochtends uit de kajuit kruipen en het glasheldere water om je heen hebben en zo in het water duiken!! We kijken uit naar de volgende bestemming. Liefs, groeten, Frans en Wicky

Karel Pauw

Zit hier om 06.30 mijn mail te checken en dan moet ik dit lezen! Wat een leuke reis. geniet er volop van en ik hoor graag alle verhalen als jullie weer terug zijn.

Erik&Marike

Ahoy!!!
Alles goed daar.......stilte voor de storm???

joyce en dennis

Hallo allemaal,
fijn dat het allemaal goed gaat met jullie
geniet er van en blijf mooie foto's plaatsen

groetjes Joyce dennis en Sebastiaan en de beestenboel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!