blue-waters.reismee.nl

Road Town

Wakker worden met palmen, zon en een frisse duik in het zwembad. Marianne had meteen weer een vriendje gevonden. Een grote dikke Amerikaan maar wel heel vriendelijk. Na ontbijt gezocht naar een supermarket waar we de laatste boodschappen konden doen.

Na wat geluier bij het zwembad bleek na herhaald navragen franks vermiste tas nog steeds niet terecht.

Om 1800 konden we aan boord. Eindelijk. Snel de spullen op z'n plaats en de boot ingericht. 's Avonds kwam de provisioning alle bestelde goederen brengen. Handig dat je via internet alvast de zwaarste spullen kan bestellen. Zoals 48 flessen water van 1.5 liter treetjes bier en fris. Scheelt een hoop gesjouw. Om 2200 nog even naar de receptie gegaan en JA hoor, de tas was gearriveerd. Helemaal blij niet alleen voor de kleding maar meer nog voor het zwemvest en anderen technische spullen.

Robin Wolf

Dan kan de vakantie nu echt weer beginnen, tas is weer terug en er is bier :) en fris natuurlijk

Gr
Robin

Hans en Jolanda

Mooi, nu genieten. Vandaag wordt de glasvezel kabel naar jullie huis gelegd. Die vakantiebak van jullie stond natuurlijk in de weg. Maar zoals altijd heb ik het opgelost.....